نوشته شده توسط : ترانه شایان

سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه

 

در این مقاله طراحی سایت می خواهیم در مورد سئو با سئو با کلاه های سفید ، خاکستری و سیاه برای شما توضیحاتی دهیم که این مقاله در ادامه مقاله سئو کلاه های رنگی است. در بهینه سازی و سئو وب سایت شما بارعایت هریک از قوانین موتورهای جستجوگر سئو وب سایت یک رنگی را به خود اختصاص می دهد در ادامه به معرفی هریک از این سئوی رنگی ها در طراحی سایت می پردازیم.

سئوی کلاه سفید

سئو کلاه سفید به مجموعه کارهایی که در راستای قوانین موتورهای جست و جو گر است و شما از خط قرمزهای مربوط به الگوریتم ها عبور نمی کنید. تمامی بهینه سازی و سئو وب سایت با رعایت اصول و قوانین گوگل است و حتی تخطی در اجرای این قوانین ندارید. سئوی کلاه سفید به آن گفته می شود و گوگل شما را هیچ گاه جریمه و پنالتی نمی کند.

seo-white-hat

seo-white-hat

چگونگی روش سئوی کلاه سفید

هنگامی که برای وب سایت می خواهید سئو و بهینه سازی کنید باید مواردی را رعایت کنید و فاکتورهایی را در نظر بگیرید. در اولین فاکتور این است که همیشه نسبت به سئو کردن آپدیت باشید. با آپدیت شدن در قوانین سئو به راحتی می توانید سئوی کلاه سفید انجام دهید.

ساخت لینک

برای بک لینک باید به صورت عادی و طبیعی باشد نه این که بک لینک هایی را خریداری کنید تا ترافیک سایت افزایش یابد. به طور طبیعی بک لینک گرفتن یکی از موارد قوی تر شدن نام تجاری شما خواهد بود.

کلمات کلیدی

تولید محتوایی که برای سایت انجام می دهید کلمات کلیدی در آن به کار برده شود. سعی کنید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید . برای متا محتوا هم باید در حدود 150 ورد استفاده شود .
تجربه و رابط کاربری: یکی از اصولی که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که کاربر به راحتی بتواند به تمامی اجزای سایت دسترسی داشته باشند استفاده از پاپ آپ ها برای کاربر حس خوبی را در پی نخواهد داشت.

سئوی کلاه خاکستری

سئوی کلاه خاکستری بدین معنا است که شما فعالیت هایی برای بهینه سازی وب سایت انجام می دهید که گاهاً این تغییرات با قوانینی که گوگل تعیین کرده است مغایرت دارد. اما این مغایرت به جریمه شدن وب سایت شما توسط گوگل انجام نمی شود. طراحی سایت حرفه ای را ببینید .
مثلا برای گرفتن بک لینک تعداد بک لینگ هایی که به طور طبیعی میتوانید بگیرید را خریداری کنید در این زمان برای گوگل تشخیص آن بسیار سخت است که متوجه شود که بک لینک ها به طور طبیعی است یا اینکه خریداری شده است.

لینک های پاک شده

یکی دیگر از سئوی خاکستری این است که لینک ها پاک شوند. پاک شدن لینک ها اگر چندین بار صورت گیرد گوگل به حساب خرید بک لینک می گذارد. پس باید نگه داشتن بک لینک ها تمام تلاش خود را انجام دهید.

لینک سازی مقطعی

در این لینک سازی باید بسیار دقیق باشید حال شما با هر یک از روش ها برای وب سایت خود لینک گرفته اید چه تبلیغات متنی چه ریپورتاژ آگهی باشد اما بعد از مدتی این لینک ها وجود ندارند پس یکی از دلایل که گوگل فکر می کند که شما این لینک ها را خریداری کرده اید و نه به صورت طبیعی بوده است.

seo-black-hat

سئوی کلاه سیاه

در سئوی کلاه سیاه برای رسیدن به این سئو باید گوگل را دور بزنید با استفاده از این روش که هیچگاه توصیه نمی شود شما برای سئوی سایت کارهایی انجام می دهید که غیرمجاز است. این کارها سبب سئو کلاه سیاه می شود.
فعالیت هایی که منجر به سئوی سیاه می شود عبارتند از : بک لینک های غیر طبیعی (به صورت غیر طبیعی بک لینک هایی را برای وب سایت خریداری می کنید)، محتواگذاری توسط ربات ها ( به جای اینکه خود برای سایت تولید محتوا کنید توسط ربات ها این کارها صورت می گیرد)، لینک های بیش از حد (در یک صفحه وب از تعداد زیادی لینک ها به صورت داخلی و خارجی استفاده می شود)، ایجاد محتوای کپی(استفاده از محتوای تکراری و کپی در وب سایت ).
موارد بسیاری برای سئوی سیاه وجود دارد.که هم به صورت سئوی داخلی و هم به صورت سئوی خارجی است البته قبل از شروع به سئو باید نتایج آن را در نظر بگیرید.برای هریک از سئو های خود تصمیم می گیرید که سئوی برای وب سایت انجام دهید.

طراحی سایت توسعه دهندگان



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترانه شایان

کاربرد پذیری و معرفی تگ ها در سئو و طراحی سایت

کاربردپذیری یک خاصیت User experience design  است، که مشخص می کند که کار با سیستم چقدر آسان است  این کلمه  به روش های  برای آسان تر کردن کاربرد طی چند مجموعه طرح، اشاره میکند.

کاربرد پذیری  طراحی سایت با 5 مولفه کیفی تعریف میشود :

1 .قابل یادگیری: در اولین ورود به سایت کاربران چقدر راحت میتونند کارهای الزم رو انجام بدن؟

2 .بازدهی : وقتی که کاربران با سایت آشنا شدن، با چه سرعتی کارهاشون رو انجام میدن؟

3 .قابل یادسپاری: وقتی که کاربران بعد از یک مدتی که از سایت استفاده نکرده اند به سایت باز می گردند،چقدر راحت می تونند مهارت خودشون رو دوباره برقرار کنن؟

4 .خطاها: کاربران چه مقدار خطا ایجاد می کنند؟ یعنی وقتی می خوان کاری انجام بدن چقدر دچار خطا میشن؟ چقدر از این خطاها جدی است؟ و اصالح این خطاها چقدر راحته؟

5 .رضایت مندی: استفاده از سایت چقدر لذت بخش است؟


تاثیر هاست و مکان سرور بر سئو

یکی از مواردی که بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با آن نظرات مختلفی داده می شود.در حالت کلی تفاوتی بین ایرانی بودن یا خارجی بودن هاست برای بحث سئو

CTR چیست و تاثیر آن بر سئو  طراحی سایت توسعه دهندگان

 

Ctr مخفف عبارت Rate Through Click هست. در واقع CTR ما نسبت تعداد کلیک کاربران به تعداد دفعات نمایش آدرس سایت شما در نتایج جستجو بدست می آید. برای مثال فرض کنید که سایت شما
در یه کلمه کلیدی مثل  طراحی وب سایت «در یکی از رتبه های صفحه اول هست. حال کلمه طراحی سایت 5000 بار جستجو می شود ، بنابرین 5000 بار هم سایت شما در نتایج برای جستجو کننده به نمایش درمی آید. حاال از این 5000 باری که سایت شما به نمایش درآمده 500 تا کلیک خورده سایت شما.
بنابرین CTR آن 1.0 خواهد بود.

conversion rate

نرخ تبدیل یا Rate Conversion در واقع درصد بازدید کننده به مشتری است . نرخ تبدیل برابر است با نسبت کاربران هدف شما به نسبت کل بینندگان سایت. به عنوان مثال اگر هدف فروش محصول x در سایتتان باشد و از 500 نفر بیننده ای که سایت شما در یک روز داشته 5 نفر آن محصول شما را خریداری کنند ، نرخ تبدیل برای محصول x سایت شما 01.0 است.

کاربرد پذیری و معرفی تگ ها در سئو و طراحی سایت

 


:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترانه شایان

طراحی سایت را چگونه آغاز کنیم

برای شروع طراحی سایت در ابتدا باید در مورد شرکت طراحی سایت که می خواهید با او قرار داد طراحی سایت را  ببنید جستجو کنید و در مورد آن شرکت طراحی سایت تحقیق کنید

استانداردها در طراحی سایت

در توسعه دهندگان وب این مراحل از پیش تعیین شده است و سفارش طراحی سایت همراه با قوانین ISO  جلو می رود و  خیال شما راحت است که طبق استانداردهای جهانی در حال سفارش طراحی سایت هستید که میتوانید در موفقیت کسب و کار شما موثر باشد

نمونه کارهای طراحی سایت

در مورد سفارش طراحی سایت شما باید از شرکت طراحی سایت نمونه کارهای طراحی سایت خوب و حرفه ای بخواهید و این خیلی اهمیت دارد چون سابقه خوبی از شرکت طراحی سایت را تداعی میکند

در سفارش طراحی سایت و شروع طراحی سایت تکنولوژی هایی که بکار گرفته می شود در درجه دوم اهمیت است

زمان تحویل سفارش طراحی سایت

بعضی از ایده ها اگر دیر اجرا شوند می توانند ضرر های جبران ناپذیری برای کارفرما به وجود آورد پس زمان تحویل طراحی سایت یکی از مهمترین نکاتی است که باید در قرار داد طراحی سایت ذکر شود و همیشه هر 2 طرف به آن پایند باشند

سئو طراحی سایت

در کد نویسی طراحی سایت باید اصول اصلی سئو رعایت شوند و اینها نکات مهمی هستند است که ممکن است کارفرما از انجام آنها بدون اطلاع باشد چون پی بردن به این موارد نیاز به تخصص دارد و  ممکن است کارفرما بعدا ضرر های جبران ناپذیری وارد شود چون داشتن یک وب سایت بدون سئو هیچ تاثیر خوبی در کسب و کار فرد ندارد و صرفا جهت معرفی است

پشتیبانی در طراحی سایت

پشتیبانی زمانی رنگ واقعیت می گیرد که یک سایت بدون ایراد تحویل بگیرید و اگر جایی مشکلی پیش آمد به شرکت طراحی سایت خود مراجعه کنید و اینجاست که آن شرکت چقدر پاسخگو است و در رفع مشکل بدون درخواست هزینه های اضافی در مدت زمان کم عکس العمل نشان می دهد برخی تغییرات باید سریع انجام شوند

توسعه دهندگان وب



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترانه شایان
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد